dinsdag 19 mei 2026
De uitdaging: 3 donaties per loper!
De inschrijvingen voor de Kennispark Run op donderdag 18 juni gaan als een speer! We zien de deelnemerslijst groeien en kunnen niet wachten om al die al dan niet neon-kleurige sportoutfits aan de startlijn te zien.
Maar er is ons iets opgevallen… een klein mysterie op onze donatiemeter voor Hart van Twente.
Met het fantastische aantal lopers dat nu is aangemeld, hadden we eigenlijk verwacht dat we de € 3.000,- al ruimschoots zouden aantikken. Toen we gisteren keken, stond de teller echter op € 300,-. Oeps! We missen letterlijk een nulletje.
De uitdaging: 3 donaties per loper! Heb jij je al ingeschreven, maar is je persoonlijke sponsorpagina nog leeg? Geen paniek, we hebben nog tijd! We dagen iedere loper uit om minimaal 3 donaties op te halen.
Hoe je dat doet? Simpel:
-
Gooi je Supp.to-linkje in de beruchte familie-groepsapp (ja, ook naar die ene oom).
-
Chanteer een collega: jij haalt een week lang koffie in ruil voor een donatie.
-
Deel je pagina op LinkedIn en laat je netwerk meebetalen aan jouw zweetdruppels.
Laten we die donatiemeter een flinke slinger geven. Log in op Supp.to, deel je link en laat zien dat we als Kennispark-community echt een Hart voor Twente hebben. Zet ‘m op! 💪
En als extra motivatie: er is een prijs voor het team dat de meeste donaties ophaalt. Dusseh… waar wachten jullie nog op?
Actueel